Quantcast








     

Eyewitness Istanbul May Day: Tear Gas Not Tourism

huffingtonpost.ca - 2013-05-01 20:17:01 - Similar - Report/Block

The ruling-party governor of Istanbul banned May Day demonstrations today at central Taksim Square, the traditional and recently revived site of May Day gatherings. Taksim is being massively renovated. The governor claimed security concerns. Labor unions and political groups scoffed and said they'd go ahead. The result: police lockdown of...

Whimsical Spider Seating - The Quirky Milli Stool Takes an Arachnid Form with a Single Missing Leg (TrendHunter.com)

trendhunter.com - 2013-03-01 09:35:02 - Similar - Report/Block

TrendHunter.com ) A seating object might only require three supportive posts in order to stand with stability, but the Milli Stool has been endowed with four more to give it personality beyond its practicality....

Laureen L.'s Review of Taksim - New York (5/5) on Yelp

yelp.com - 2012-04-25 07:39:26 - Similar - Report/Block

After finding out that The Smith was too noisy and other restaurants my Mom and I wanted to go to were too long of a wait, we stumbled upon Taksim tonight. I've had some so-so experiences with Turkish…...

Politik entsetzt über Gewalt in Türkei

heute.de - 2013-06-12 18:22:11 - Similar - Report/Block

Nach Räumung des Taksim-Platzes Deutschland blickt mit Sorge auf die Bilder vom Taksim-Platz in Istanbul. Das harte Vorgehen der Polizei gegen die eigene Bevölkerung wirft Fragen nach dem Umgang mit der Türkei auf. Die Unruhe ist auch innerhalb der EU so groß, dass sich die Außenbeauftragte Ashton mahnend zu Wort meldet. Video "Krawalle a...

Erdogan will Demonstranten treffen

heute.de - 2013-06-12 13:14:33 - Similar - Report/Block

Ausschreitungen in der Türkei Der türkische Ministerpräsident Erdogan plant nach den anhaltenden Ausschreitungen in Istanbul ein Treffen mit einer Gruppe Demonstranten. Die Polizei war mit Wasserwerfern, Tränengas und Gummigeschossen gegen mehr als 30.000 Demonstranten rund um den Taksim-Platz vorgegangen. Erdogan hatte mit strenger Straf...

The Guardian`ýn gözünden Taksim! Onlar çapulcu deðil!

medyafaresi.com - 2013-06-12 10:15:00 - Similar - Report/Block

MEDYAFARESÝ ÖZEL Gezi Parký için Türkiye`de bulunan ödüllü gazeteci Luke Harding, yaþanan son Taksim olaylarýný gazeteye taþýdý.

ABD basýný Taksim müdahalesini canlý verdi!

medyafaresi.com - 2013-06-12 09:42:00 - Similar - Report/Block

Polisin Taksim Gezi Parký olaylarýna müdahale etmesi ABD basýnýnda geniþ bir þekilde yer buldu.

Türk medyasý Taksim`deki olaylarý nasýl verdi?

medyafaresi.com - 2013-06-12 08:24:00 - Similar - Report/Block

Taksim`de 11 Haziran`da yaþanan olaylar bugünkü gazetelerin manþetlerine taþýndý...

Taksim`de polisler böyle top oynadý!

medyafaresi.com - 2013-06-12 07:34:00 - Similar - Report/Block

MEDYAFARESÝ VÝDEO Taksim`de gün boyu göstericilere müdahale eden çevik kuvvet polisi, gecenin yorgunluðunu top oynayarak attý.

Tarihe geçen en zor gün! Fotoðraflarla Taksim Gezi Parký!

medyafaresi.com - 2013-06-12 01:49:00 - Similar - Report/Block

Taksim Meydaný`nda toplanan gruplara AKM önündeki polis saat 20.15 sýralarýnda müdahale etti.

Gfb De Taksim’den Çekildi

stargundem.com - 2013-06-11 22:26:03 - Similar - Report/Block

İstanbul Anadolu Yakası Genç Fenerbahçeliler Grubu, Taksim Gezi Parkı olaylarıyla ilgili bir açıklama yaptı.

Demo in Nürnberg: "Taksim ist überall"

nordbayern.de - 2013-06-11 22:24:00 - Similar - Report/Block

"Taksim ist überall, überall ist Widerstand" - unter diesem Slogan haben sich am Dienstagbend 150 Menschen vor der Lorenzkirche versammelt, um gegen das gewaltsame Einschreiten der Polizei am Istanbuler Taksim-Platz zu demonstrieren.

evolveStar Join

Ümit Kýz Milli Takýmý Ukrayna'ya gidiyor!

ajansspor.com - 2013-06-11 21:40:38 - Similar - Report/Block

Samsun’da 4-14 Temmuz tarihlerinde düzenlenecek Ümit Kýzlar Avrupa Basketbol Þampiyonasý'nýn hazýrlýklarýný sürdüren milli takým, çarþamba günü özel maçlar oynamak için Ukrayna’ya gidecek.

Milliler Çin'e diþ geçiremedi

sporx.com - 2013-06-11 20:08:02 - Similar - Report/Block

20 Yaþ Altý Dünya Þampiyonasý hazýrlýklarýný sürdüren Genç Bayan Milli Takýmý, hazýrlýk maçýnda Çin'e 3-2 yenildi Voleybol Milli Takýmlar...

Türkei: “Überall Taksim, überall Widerstand”

net-news-express.de - 2013-06-10 17:17:00 - Similar - Report/Block

Auch am Wochenende versammelten sich wieder zehntausende Menschen auf den Taksim-Platz. Doch während in Istanbul die Polizei erneut mit Tränengas und Wasserwerfern gegen Demonstranten vorging, hat sich die Polizei in Ankara vollständig vom Taksim-Platz zurückgezogen. Offensichtlich ist den Beamten inzwischen klar geworden, daß sich die do...

Akdeniz Oyunlarý'nda tek hedef altýn madalya

sporx.com - 2013-06-09 15:10:00 - Similar - Report/Block

Uluslararasý Jesolo Turnuvasý'na katýlan A Milli Basketbol Takýmý ile birlikte Ýtalya'da bulunan TBF Yöneticisi Harun Erdenay, "Mersin'de hedefimiz olan altýn madalya için çalýþmalarýmýzý sürdürüyoruz" dedi. Basket Milli Takým...

Milli güreþçiden þok eden Gezi Parký tepkisi!

medyafaresi.com - 2013-06-08 19:38:00 - Similar - Report/Block

Milli güreþci Rýza Kayaalp kendi tweetler hesabýndan Taksim Gezi Parký eylemlerine katýlanlara yazdýklarýyla dikkatleri üzerine çekti.

Taksim'de duman 'biber gazı korkusu' yaşattı

radikal.com.tr - 2013-06-04 13:52:00 - Similar - Report/Block

Taksim Meydanı'nı yayalaştırma projesi kapsamında sürdürülen inşaat alanında bulunan boş konteynerde çıkan yangın Taksim ve çevresini duman altında bıraktı. Alanda bulunanlar 'biber gazı korkusu' yaşadı.

BBC’den Taksim Provokasyonu

haksozhaber.net - 2013-06-04 13:35:46 - Similar - Report/Block

BBC muhabiri, Taksim'den yaptığı haberde AK Partililerin saldırıya hazırlandığını iddia etti. Devamı İçin Tıklayınız...

Yalova Triatlonu´nda gezi parkı protestosu

radikal.com.tr - 2013-06-02 17:39:00 - Similar - Report/Block

Türkiye Triatlon Federasyonu'nun düzenlediği 4'üncü Ulusal Yalova Triatlonu, dün yağmur altında yapıldı. Yarışların ardından gerçekleştirilen ödül törenine bazı sporcular, Taksim Gezi Parkı olaylarını protesto etmek için 'Diren Gezi Parkı' yazılı beyaz tişörtleriyle çıktı.

Milli Şuranın toplantısının keçirilməsinə nə mane olur?

deyerler.org - 2013-06-02 13:01:30 - Similar - Report/Block

Demokratik qüvvələrin Milli Şurasının yaradılması gözlənildi kimi cəmiyyətdə böyük maraqla qarşılanıb.

Taksim Gezi Parkı'ndan yeni haber (Taksim'de son durum)

bugun.com.tr - 2013-06-02 10:57:47 - Similar - Report/Block

Taksim Gezi Parkı'nda polisin çekilmesiyle meydana yerleşen göstericiler Taksim ve çevresini savaş alanına çevirdiler. Taksim Gezi Parkı'nda ve çevresinde büyük maddi hasar oluştu.

Taksim metrosunda nefesler kesildi!

radikal.com.tr - 2013-05-31 13:48:00 - Similar - Report/Block

Gezi Parkı eylemcilerine yapılan müdahele Taksim metrosunu da vurdu...

kalyon inşaat

kotusozluk.com - 2013-05-31 12:10:00 - Similar - Report/Block

taksim gezi parkı inşaatının müteahhiti firmadır. eh, tahmin etmek hiç de zor değildir ki; milli görüş'ün en önemli destekçilerinden bulunmaktadır. kalp ...

Ümit Milli Kýz Basketbol Takýmý, Ýsveç yolcusu

sporx.com - 2013-05-30 15:49:30 - Similar - Report/Block

Ümit Milli Kýz Takýmý, Avrupa Þampiyonasý hazýrlýklarý kapsamýnda özel turnuvaya katýlmak amacýyla Ýsveç'e hareket etti. Basket Milli Takým...

Hani Milli Eğitim'de atamalar 'liyakata göre' yapılacaktı?

radikal.com.tr - 2013-05-24 12:08:00 - Similar - Report/Block

Milli Eğitim Bakanlığı'nda çok sayıda eski bürokratın bile asaleten ataması yapılmazken Müsteşar Emin Zararsız'ın özel kalem müdürü Ayşen Demirsoy, İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü'nde asaleten grup başkanlığına getirildi. - CAN GÜLERYÜZLÜ...

Salih Uçan'dan alkýþlanacak hareket

sporx.com - 2013-05-23 10:02:00 - Similar - Report/Block

U19 Milli Takýmý'nýn Rusya ile deplasmanda oynadýðý maçta Salih Uçan'ýn hareketi büyük alkýþ topladý. Milli Takým...

Ecem Güler, milli takým kadrosuna katýldý

sporx.com - 2013-05-17 15:11:51 - Similar - Report/Block

A Milli Kadýn Basketbol Takýmý, Fransa'nýn evsahipliði yapacaðý 2013 Avrupa Þampiyonasý'nýn hazýrlýklarýna tek antrenmanla devam ederken, Ecem Güler de çalýþmaya katýlarak, kadrodaki yerini aldý. Basket Milli Takým...

Volkan ve Sabri`ye þimdi de Milli Takým þoku!

medyafaresi.com - 2013-05-15 11:48:00 - Similar - Report/Block

G.Saray-F.Bahçe derbisinde birbirlerini boðazlayan Volkan ve Sabri`nin Milli Takým kariyerleri bitti.

Ýlkay Gündoðan: Alman Milli takýmýný bilerek seçtim

sicakgundem.com - 2013-04-30 18:04:55 - Similar - Report/Block

Borussia Dortmund'un genç yýldýzý Ýlkay Gündoðan Türk Milli takýmýný neden seçmediðini ilk kez anlattý...

Başbakan Erdoğan: Atatürk Orman Çiftliği'nde çocuklara alkol içirdiler

radikal.com.tr - 2013-04-26 14:48:00 - Similar - Report/Block

'Alkol teşviki'ni eleştiren Başbakan Erdoğan, "Bira milli içki olarak halka sunulmuştur. Halbuki bizim milli içkimiz ayrandır" dedi.

1 Mayıs'ta Taksim'de sadece çiçeğe izin var

radikal.com.tr - 2013-04-18 01:00:00 - Similar - Report/Block

Yayalaştırma çalışmaları süren Taksim'de 1 Mayıs gerginliği yaşanıyor. İçişleri Bakanı Muammer Güler bu yıl yürüyüşe izin verilmeyeceğini söylerken DİSK "Taksim'de olacağız" yanıtı verdi. Güler, 2009 yılından itibaren Taksim'n kutlamaya açıldığını hatırlatarak şunları söyledi: "Kadıköy İskele Meydanı için bir grubun müracaatı var. Türk-İş...

'Taksim böyle yayalaştırılıyor'

radikal.com.tr - 2013-04-06 01:00:00 - Similar - Report/Block

Taksim Meydanı 'Yayalaştırma Projesi' son hızla devam ediyor. Hava fotoğrafları meydandaki çalışmanın son aşamasını ortaya koydu.

Milliler Macaristan'a hazýr!

sporx.com - 2013-03-25 21:52:00 - Similar - Report/Block

A Milli Futbol Takýmý, 2014 Dünya Kupasý Avrupa Elemeleri D Grubu'nda oynayacaðý Macaristan maçýnýn hazýrlýklarýný tamamladý. Milli Takým...

Galatasaray hazırlıklara devam ediyor

stargundem.com - 2013-03-22 12:55:00 - Similar - Report/Block

Milli maç arasında lige verilen arada Galatasaray'ın milli takıma katılmayan oyuncuları ile A2 takımı hazırlık maçı yaptı. Galatasaray maçı 6-1 tamamladı.

Deplasman kabusu! Milli felaket

sporx.com - 2013-03-21 11:06:41 - Similar - Report/Block

A Milli Futbol Takýmý, Dünya Kupasý ve Avrupa Þampiyonasý elemelerinde rakip sahada yaptýðý son 12 maçtan sadece 1'ini kazanabildi. Milli Takým...

Ümit Milliler toplandý

sporx.com - 2013-03-20 13:48:00 - Similar - Report/Block

Makedonya ve Çek Cumhuriyeti ile hazýrlýk maçlarý yapacak Ümit Milli Takým'ýn aday kadrosu Ýstanbul'da toplandý. PTT 1. Lig takýmlarýnda forma giyen milli oyuncularýn, hafta sonu takýma katýlacaðý bildirildi Milli Takým...

A2 Milli Takýmý toplandý..

ajansspor.com - 2013-03-18 20:44:10 - Similar - Report/Block

Uluslararasý Dostluk Turnuvasý'na katýlacak A2 Milli Futbol Takýmý'nýn aday kadrosu Ýstanbul'da toplandý.

Milli Eğitim İl Komisyonu Toplantısı

diyadinnet.com - 2013-03-13 17:42:04 - Similar - Report/Block

Ağrı İl Milli Eğitim Komisyonu, Milli Eğitim Müdürü Fatih Başak başkanlığında toplandı. HABERiN DEVAMI....

28 Şubat 2013 Milli Piyango Çekiliş Sonuçları

stargundem.com - 2013-02-28 08:06:00 - Similar - Report/Block

Milli Piyango İdaresi tarafından gerçekleştirilen 28 Şubat 2013 Milli Piyango Çekilişi gerçekleştirilecek. da çekilişin hemen ardından Milli Piyango İdaresi'nin resmi internet sitesinden duyurulacak.




dialogShowMessage!

Fill out the form you see below. Registration is free, fast and simple.